[rosedu-general] Salut!

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Apr 16 22:22:42 EEST 2008

On Wed, 2008-04-16 at 16:10 +0300, Sergiu Costea wrote:
> Salut!
>
> Ma numesc Sergiu Costea si sunt student de anul I (311CA).
> Am aflat de echipa voastra prin intermediul jocului WoUSO (care a fost
> super :D ) si m-a atras
> foarte mult ideea de organizatie de coding open-source bazata pe lucrul
> in echipa. Sunt pasionat
> de scris cod insa nu stiu sa fac mai nimic cu adevarat util desi sunt
> dornic sa invat. De aceea as dori
> sa va intreb daca ma puteti lasa sa fac parte din organizatia voastra
> :-). Va multumesc!

Salut,

altceva decât să scriem cod, ştim să ieşim la bere. _Trebuie_ să înveţi
asta :-) Iar de `lăsat' să faci parte nu cred că poate fi vorba; nu
suntem o organizaţie, nu avem o ierarhie formală -- fi activ pe liste,
vino la întâlniri, ia-te de Andrei degeaba -- asta e Rosedu :-)

Pe scurt, bun venit!

Vlad