[rosedu-general] Rules & responsabilities

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 11:33:31 EEST 2008

On Tue, 2008-04-08 at 10:04 +0300, Andrei Buhaiu wrote:
> Eu zic să-l punem pe Răzvan că el e bun de ceva, sau dacă nu
> pe tine ca tot eşti idolul lui. Refulare la maxim. :P

OK. Daca toata lumea e de acord, eu voi fi responsabil cu recrutarile si
partea de HR. Parte de HR inseamna ca voi avea grija de starea de spirit
a personalului ROSEdu si voi face un masaj lejer la ceafa (cu o bata de
baseball, de preferat) :-D atunci cand observ probleme.

De asemenea, ma voi ocupa eu de precizarea delegarilor si
responsabilitatilor fiecaruia pe o pagina de wiki ca se avem clar cine
cu ce se ocupa.

Razvan