[rosedu-general] Rules & responsabilities

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Tue Apr 8 10:04:21 EEST 2008

Eu zic să-l punem pe Răzvan că el e bun de ceva, sau dacă nu
pe tine ca tot eşti idolul lui. Refulare la maxim. :P

Acum serios, dacă nu vrem să facem o corponaţie, cred că
putem fuziona PR cu HR şi o să iasă pH R, nu cred că o să
avem activităţi prea intense de recrutare vreodată oricum. :P
Asta evident dacă lui Alex îi convine.

Andrei