[rosedu-general] Rules & responsabilities

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 8 11:17:45 EEST 2008

On Mon, 2008-04-07 at 23:28 +0300, Alex Eftimie wrote:
[...]
> Cineva s-a uitat prea mult la Linus Torvalds pe canalul Google Tech
> Talks de pe youtube, sau ceva de genul. Sistemul de patch-uri, de
> drepturi si de "incredere" descris de tine seamana cu ce se intampla
> in jurul kernel-ului, prin git.

Da, "inspiratia" mea vine de la utilitarul git-send-email[1] al git[2].
Acest utilitar permite automatizarea trimiterii unui e-mail. In loc sa
pierd vremea  sa deschid un client de e-mail, sa atasez fisierele .patch
etc. folosesc un simplu script.

Partea cu automatizarea crearii patch-ului venea ca o componenta
ulterioara de automatizare desi prespun ca ceva de forma:

svn-diff | my-uber-svn-send-email-script -to razvand at cs.pub.ro

ar trebui sa fie OK.

Nu stiu cat de usor este crearea unui astfel de script de trimitere
automata a unui patch. Din nou nu stiu cat de util ar fi cuiva care
doreste sa submita un patch. Mie, personal, mi se pare util pentru ca
reduce niste click-uri sau combinatii de taste la rularea unui simplu
script.

Indiferent de nivelul de utilitate in randul potentialilor contribuitori
cred ca e util sa existe si sa fie precizat in documentatia de SVN.

Razvan

[1] http://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/git-send-email.html
[2] http://git.or.cz/