[rosedu-general] Rules & responsabilities

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Apr 7 23:30:01 EEST 2008

Sunt prea multe mail-uri si eu mai tre să scriu şi readme la tema la
pc(and i'm already braindead) aşa că n-o să mai pun quote-uri si mai
degraba bullet-uri:

1. <joke> Ce spune mai clar ca suntem la Poli decât faptul ca nici
_măcar_ la Piar n-avem o fatâ </joke> (Absolut fără nici o legătura cu
Alex).
2. Mă ocup în continuare de site şi de WOUSO
3. Andrei, your quoting sucks!
4. Patch-urirea(desi nu am făcut eu prea multe patch-uri la viaţa
mea[adica 0])  e foarte simplă in câte ştiu [1]. Nu cred că trebuie
script pt aşa ceva.

Cam atât până acum, o să revin mâine cu ceva chestii legat de tricouri.

[1] http://wiki.creativecommons.org/HOWTO_Patch