[rosedu-general] More about teh quest

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Sep 12 23:24:19 EEST 2007

On 9/12/07, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Hmm, might be a troll, but he actually has a point in this piece:
> http://xmlsucks.blogspot.com/2006/12/xml-is-not-extensible.html.
>
> Oricum, umbla vorba cu ceva în genul: when we have a problem, we say "I
> know, I'll use XML!" Now we have two problems.

Eh, XML cu siguranţa nu merge folosit oriunde, eu nu sunt mare fan
Mysql la chestii de genul ăsta fiindcă Phpmyadmin e de obicei un lux.
În sensul că nu ai acces la el. De aia de obicei se fac interfeţe CRUD
(Create Read Update Delete) fie de către dezvoltatori, fie de către
framework-uri(Cakephp şi Symfony sunt câteva pe care le stiu).