[rosedu-general] More about teh quest

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 12 23:06:39 EEST 2007

Sergiu Iordache wrote:
> Hmm, hai să pun problema aşa :) :
>
> * SQL :
>    - CREATE la instalare
>    - UPDATE/INSERT sau phpmyadmin la modificare/ştergere
>    - cod php în plus la implementare
>    - dacă nu am phpmyadmin?
>
> * XML :
>   + vim quest.xml (modificat uşor de mână)
>   - ceva cod în plus la implementare
>
> * PHP :
>   + vim quest.inc.php (modificat uşor de mână)
>   + foarte puţin cod la implementare

Părerea unuia care nu le are cu design-ul: Dacă am face întrebările în
PHP ar fi ca şi cum le-am face define-uri în C. Ar fi hard-coded.
Realizez că sintaxa e mult mai simplă şi că PHP nu e compilat, dar...
that just feels wrong.

Despre XML: Sigur, e uşor de folosit şi ubicuu, dar deja avem un mediu
pentru a stoca informaţia. De ce să folosim două? În plus, e clar că
dacă cineva /instalează/ USO Quest, poate folosi phpMyAdmin or whatnot
pentru a opera modificări. I mean, eu sunt analfabet în domeniul ăsta,
dar am învăţat să lucrez cu phpMyAdmin când mă jucam de-a phpBB-u' ;-)
Persoanele care vor instala (nu folosi) USO quest cred că nu vor avea
probleme cu modificarea bazelor de date MySQL.

Vlad

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.