[rosedu-general] More about teh quest

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 12 18:16:46 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Între timp o să-mi mai arunc şi eu ochii peste cod şi peste aplicaţie ca
> să verific funcţionalitatea şi respectarea specificaţiilor.

Hmm, şi eu o să leg parserul nou (ăla în flex, which is an awesome tool)
la codul de interfaţă cu MySQL pentru uq-translate.

Realizez că nu m-a întrebat nimeni nimic, dar vroiam să vă asigur că nu
am murit şi în acelaşi timp să îmi dau proverbialul şut în DoS şi să
demarez o brumă de muncă.

Vlad

PS: O să încep prin a testa parserul pe întrebările upload-ate de Răzvan.

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.