[rosedu-general] FAQs, HOWTOs, SNAFUs

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Sep 3 20:59:55 EEST 2007

Salut,

Nu ar strica documentaţie, numai să aibă cine să o scrie :P

Am putea să punem şi un media-wiki dar mi-e să nu ne întindem prea
mult în sensul că acum avem : site, forum(care e cam mort), trac
pentru fiecare proiect şi liste de discuţii.

Trac-ul are oricum version management pentru toate paginile de wiki
(uite un exemplu aici:
http://rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/WikiStart?action=history ).
Într-adevăr nu are discussion. Asta putem să facem ori în pagină, ori
pe forum ori pe lista de discuţii daca nu punem mediawiki.

Cam atât pentru acum,
Sergiu.