[rosedu-general] FAQs, HOWTOs, SNAFUs

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Sep 3 20:28:33 EEST 2007

Salut,

la întâlnirea din sesiune (singura la care am participat până acum) se
propusese să scriem, după propriile puteri, varii crâmpeie de
documentaţie pentru colegii noştri interesaţi.

Pentru că se apropie începutul anului universitar (asta ca să nu zic că
se termină vacanţa), mă gândeam poate dăm drumul la un mic HOWTO
referitor la listele de discuţii. Ştiu că eu unul am fost multă vreme
intimidat de mediul acesta.

Aş începe să scriu ceva baliverne, dar momentan nu avem unde. Idei:

* probabil un mediu de wiki se potriveşte cel mai bine.

* mediaWiki are pagini de discuţie, ceea ce ar facilita colaborarea „în
spatele scenei”. Ar putea fi linkuit de pe pagina principală.

* am putea face un proiect Trac separat cu documentaţie şi cod sursă.
Dar nu ştiu dacă paginile de wiki din Trac au facilitate de discuţie şi
nici dacă ţin minte diff-uri de la crearea paginii sau numai diff cu
ultima versiune.

Vlad

PS: Tocmai mi-am amintit. Există deja un mic dar foarte util breviar de
Subversion pe care l-am include. Mulţumesc autorilor :-)
--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.