[rosedu-general] Recuperare date hard disk

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Thu Oct 25 15:38:55 EEST 2007

On 10/25/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut!
>
> Un student al meu ar probleme in recuperarea datelor de pe hard-disk[1].
> Eu nu m-am confruntat cu o asemenea problema si nu am gasit o solutie.
> Are cineva dintre voi o idee?

Three words: Hiren Boot CD :) E o suita de programe utilitare
(crack-uite :-$) care ruleaza OS-free, printr-un CD de boot foarte
bine pus la punct. Utilitarele sunt organizate pe categorii
(partitioning, data recovery, antivirus, mem check, etc.), si stiu
sigur ca la capitolul recuperare de date avea destul de multe optiuni
:)

Din cate stiu eu, se gaseste intotdeauna ultima versiune pe tracker-ul
File Zone. Daca nu ai acces la el, zi-mi si ti-l scot eu si iti pun
ISO-ul undeva pe net ;)

Stefan Bucur