[rosedu-general] Recuperare date hard disk

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Oct 25 10:27:01 EEST 2007

Salut!

Un student al meu ar probleme in recuperarea datelor de pe hard-disk[1].
Eu nu m-am confruntat cu o asemenea problema si nu am gasit o solutie.
Are cineva dintre voi o idee?

Multumesc,
Razvan

[1]
---
In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru ca te-ai oferit sa ma
ajuti.Eu sunt Vlad si te-am rugat , daca poti, sa-mi recomanzi pe cineva
care sa ma ajute sa-mi recuperez datele de pe hard-disk.

Acum iti dau cateva detalii , care pot fi importante sau nu : am
incercat sa-l vad cu linux , nu merge. Este recunoscut fizic de catre
windows, dar logic nu exista nici o partitie ( desi sunt 2). Am incercat
2 recuperatoare Getbackdata , Stellar Phoenix, Partition Magic toate 3
se blocheaza cand incerc sa scanez si sa-l vad. L-am tot frecat si am
tot scos cablurile de conectare, dar tot la fel.

E clar ca e nevoie de cineva care sa stie ce sa-i faca si sa-mi
recupereze datele de pe el , pentru ca eu nu stiu ce sa-i mai fac.
---