[rosedu-general] Propunere proiect

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Oct 18 22:58:15 EEST 2007

Andrei wrote:
> Salut!
> Sunt Andrei Janca, de la 322CC.Recent m-am inscris la grupul de discutii
> de pe Rosedu..mi-a placut foarte mult ideea!
> M-am gandit ca am putea face o aplicatie care sa fie axata pe
> programare, asa cum la WoUSO accentul este pus pe intrebari din aria
> acoperita de USO. Dar sa nu fie cu intrebari, ci sa fie propuse probleme
> (sau chiar aplicatii) care sa fie testate cu un evaluator on-line. Si ,
> bineinteles, ca nivelul de interactivitate poate fi sporit, in functie
> de idei, sa nu fie neaparat ceva de genul : uploadezi solutia , vezi
> [...]

Salut,

şi bun venit încă o dată. Foarte interesantă idee. Primul meu gând a
fost cum să ne asigurăm că nu scrie vreun deştept un program cu care
afectează stabilitatea sistemului. Aici se leagă ce au spus Răzvan şi
Sergiu cu maşinile virtuale (sau chroot sau orice altă soluţie vom găsi).

Eu momentan învăţ un limbaj nou (detaliu neimportant), dar oricum o să
mă implic [nu pot să stau departe de aşa ceva :-)]. Probabil te gândeşti
la combinaţia C / PHP, care deja s-a văzut la WoUSO că are mulţi adepţi.

Vlad

--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.