[rosedu-general] Propunere proiect

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Oct 18 22:25:17 EEST 2007

On 10/18/07, Andrei <andreyij at yahoo.com> wrote:
> Salut!
>  Sunt Andrei Janca, de la 322CC.Recent m-am inscris la grupul de discutii de
> pe Rosedu..mi-a placut foarte mult ideea!
>  M-am gandit ca am putea face o aplicatie care sa fie axata pe programare,
> asa cum la WoUSO accentul este pus pe intrebari din aria acoperita de USO.
> Dar sa nu fie cu intrebari, ci sa fie propuse probleme (sau chiar aplicatii)
> care sa fie testate cu un evaluator on-line. Si , bineinteles, ca nivelul de
> interactivitate poate fi sporit, in functie de idei, sa nu fie neaparat ceva
> [...]

Salut Andrei,

Şi noi aveam ceva în genul ăsta în gand(Răzvan a venit de fapt cu
ideea şi am impresia că era tot început) însă era un pic mai
complicat: Era vorba de un evaluator care folosea maşini virtuale
pentru a asigura un mediu de test "curat", independent şi controlabil.
Deci oricum aveam aşa ceva în vedere.

Am vorbit cu Răzvan şi ne-am propus ca în două saptămâni maxim să ne
punem la punct dpdv al organizării (preferabil cu ajutorul unei
întalniri a membrilor până atunci) şi atunci o să decidem ce proiecte
începem/preluăm în perioada următoare.

Cu ocazia asta vă rog să vă gândiţi la posibile proiecte precum şi la
modalităţi eficiente de organizare(s-a discutat un pic şi data
trecută) astfel încât să avem ce discuta la următoarea întalnire
ROSEdu.

Cam atât,
Sergiu.