[rosedu-general] Recuperare parola cont Yahoo!

Dan Hartescu dhartescu at gmail.com
Wed Oct 17 23:13:11 EEST 2007

Well, presupunand ca are intentii bune...

Si eu am patit-o odata sa-mi fure cineva contul prin o manevra "smechera"
(pagina de login de yahoo care nu trimetea datele la yahoo..)
Dar deh, i was young...:(

Oricum, cum am reusit eu de mi-am reluat contul: am trimis un mail la Yahoo
Support Center si am explicat ce s-a intamplat, am dat detalii concrete
despre cont, like varsta, adresa, secret question, si mi-au trimis link de
schimbare a parolei...

Stiu ca nu e approach-ul de hacker cu care ne-am "mandri" la facultate, dar
it did the job :)