[rosedu-general] Recuperare parola cont Yahoo!

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Oct 16 23:00:43 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Are cineva idee cum se poate solutiona problema de mai jos
>
> ---
> ---
>
> Ignorati greselile de gramatica :-P

I have a very strong mind against this:

1. Şmecherii vor să fure contul vreunui „duşman”.

2. Dacă chiar i-a fost furat, serves her right: nu te logezi de oriunde,
nu împarţi parola, nu pui parolă simplă.

3. Dacă chiar a uitat-o,... zău aşa.

Acestea fiind spuse, nu, nu am nimic folositor de adăugat. Dar prea
multă lume are impresia că a putea afla parola unuia intră în
atribuţiile unui calculatorist serios. Sure, we can do it, but why?

Vlad

--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.