[rosedu-general] [Fwd: optionale semestrul II]

Dumitrache Cosmin cosmin.dumitrache at yahoo.com
Tue Oct 16 00:08:46 EEST 2007

 Eu am facut Tehnici de Comunicare. Initial ma gandeam ca are ceva legatura cu retele dar, e vorba doar de comunicare intre oameni,

 Concret, o sa inveti sa completezi un CV, sa faci un discrus si sa il sustii, cum sa te comporti la un interviu si alte chestiuni de genul asta.

 Seminarul cred ca este destul de util, sunt niste notiuni de care cu siguranta o sa ai nevoie. Cursul in schimb, e mult prea teoretic si in mare parte nu prea o sa-ti foloseasca (dar seminarul merita).

 Nu o sa te streseze prea tare cursul asta, nota 10 se paote obtine destul de usor.

 Eu ti-as recomanda sa-l alegi pentru ca nu te streseaza prea tare si chiar te alegi cu niste cunostinte utile.

 Despre Instrumente Informatice am auzit de la colegi ca e cam nasol. Am un coleg care l-a picat desi a invatat cat de cat (totousi cred a e un pic si vina lui). O sa invatati word, xl, latex (in mod special), html . . . chestii de genul asta. Pare interesant la inceput dar din cate am inteles te freaca cu tot felul de detalii neesentiale.

 La Prelucrarea Informatiei din cate am auzit nu e mare stres dar nu e nici ceva foarte util. Mai mult de atat nu stiu.

 Despre Fizica Computationala n-am informatii, dar insusi faptul ca incorporeaza cuvantul "fizica" m-ar face sa ma gandesc de 2 ori inainte :). Acum depinde de prof si de "pasiunea" ta legata de fizica.

Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote: Ajutaþi-mã ºi pe mine cu un sfat, 'dea Dumnezeu sãnãtate!

Merci,
Rãzvan