[rosedu-general] [Fwd: optionale semestrul II]

Andrei Tra andreitra1987 at yahoo.com
Mon Oct 15 23:52:54 EEST 2007

Salut,
Eu iti zic de PI ca asta e optionalul pe care l-am
ales.
Basically, e vorba de cateva elemente introductive
legate de transmiterea datelor, notiunea de bit etc.
(se foloseste ceva matematica, dar e simpla). La
laborator se fac niste aplicatii usurele in MatLab.
Noi am facut cu prof. C. Soare. Cat priveste notarea,
se poate lua 10 cu destul de multa usurinta la el.

Sper sa ajute,
Andrei

--- Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>

<http://us.rd.yahoo.com/evt=51200/*http://autos.yahoo.com/index.html;_ylc=X3oDMTFibjNlcHF0BF9TAzk3MTA3MDc2BHNlYwNtYWlsdGFncwRzbGsDYXV0b3MtZHJlYW1jYXI->