[rosedu-general] WoUSO ToDo list

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Oct 13 11:08:49 EEST 2007

On 10/13/07, Alex Eftimie <alex at rosedu.org> wrote:

> Ce secretos eşti, nu ne spui şi nouă cu ce persoane ai vorbit?

Haha, am vorbit cu tine cu Razvan şi cu Vali :)

> Ar fi aşa frumos dacă am avea acces la moodle... nu văd cum se poate
> captura acel URL atâta timp cât vizitatorii nu au acces în interiorul
> curs.cs.pub.ro . Ne trebuie grupa şi apartenenţa la USO, mai întâi.
> Aşteptăm rezultatul negocierilor lui Răzvan.

Credeam că se poate lua asa cum iei si numele/prenumele, de aia
ziceam, cum am mai spus nu prea mă pricep la LDAP.

> La asta se adaugă şi numărul de încercări greşite posibile într-o zi
> (eu propun 20~30).

Da, si sa fie limitat field-ul de input la 100 caractere acolo sa nu
ne trezim cu serverul full :P

> Mă mai gândeam la un lucru. Vine omul pe site, răspunde la Qotd (1
> minut), rulează ceva provocări (2-3* 4 minute = 12 minute), mai
> provoacă pe cineva (2 minute până se hotărăşte pe cine), îşi dă cu
> presupusul în Quest ( 5 minute, dacă nu l-a teminat ) şi GATA. S-a
> blocat. Nu mai poate face nimic azi. Trebuie să aştepte până mâine
> pentru a putea rula o provocare, răspunde la Qotd din nou,
> provoca/accepta provocări. În cel mai fericit caz a stat 20 de minute
> pe WoUSO (asta dacă nu-i place să stea în pagina de top şi să dea
> refresh :P).

Sincer, nu o văd ca o problemă aşa mare. Timpul e într-adevăr scurt
dar gandeste-te că pentru a avea succes trebuie sa intrii în fiecare
zi şi să răspunzi/provoci/etc. Eu văd mai mare problema în weekend
când cei care sunt plecaţi au un handicap de aproape 30%(în cazul în
care nu intră niciodată în weekend). Oricum eu cred că o durată mai
mare, pe zi, în 14 săptămâni ar duce la luptă foarte restrânsă pentru
poziţia 1 (1-2-3 persoane) şi nu cred că e asta ideea.

Am mai uitat o chestie importantă la listă:
 * Updatat feed-ul RSS cu toate bunătăţile care au apărut în ultima vreme.

Sergiu.