[rosedu-general] WoUSO ToDo list

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Oct 13 10:46:32 EEST 2007

On 10/13/07, Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote:
> Salut,
>
> Am discutat cu mai multe persoane mai multe aspecte legate de WoUSO

Ce secretos eşti, nu ne spui şi nouă cu ce persoane ai vorbit?

> şi am facut o mică listă de chestii de făcut ca să avem o oarecare
> organzare:
>  * Vali a venit cu ideea foarte bună să luăm poza(doar link-ul) de pe
> moodle şi să o adăugăm la WoUSO

Ar fi aşa frumos dacă am avea acces la moodle... nu văd cum se poate
captura acel URL atâta timp cât vizitatorii nu au acces în interiorul
curs.cs.pub.ro . Ne trebuie grupa şi apartenenţa la USO, mai întâi.
Aşteptăm rezultatul negocierilor lui Răzvan.

>  * Quest logger

La asta se adaugă şi numărul de încercări greşite posibile într-o zi
(eu propun 20~30).

>  * Back-up la baza de date.(Asta fac eu)
>  * Grafice în profil utilizator.
>
> Astept pareri/sugestii,

Mă mai gândeam la un lucru. Vine omul pe site, răspunde la Qotd (1
minut), rulează ceva provocări (2-3* 4 minute = 12 minute), mai
provoacă pe cineva (2 minute până se hotărăşte pe cine), îşi dă cu
presupusul în Quest ( 5 minute, dacă nu l-a teminat ) şi GATA. S-a
blocat. Nu mai poate face nimic azi. Trebuie să aştepte până mâine
pentru a putea rula o provocare, răspunde la Qotd din nou,
provoca/accepta provocări. În cel mai fericit caz a stat 20 de minute
pe WoUSO (asta dacă nu-i place să stea în pagina de top şi să dea
refresh :P).

E oare prea târziu să ne gândim dacă nu i-am mai putea da ceva de
făcut, pentru a petrece mai mult timp pe site?

Alex

> Sergiu.

Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/