[rosedu-general] Noul site World of USO - status report

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Thu Oct 11 10:51:20 EEST 2007

On 10/11/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut!
>
> Împreună cu Alex şi Sergiu am reuşit să punem la punct site-ul
> https://wouso.rosedu.org. Autentificarea se face prin intermediul
> contului de pe Moodle (curs.cs.pub.ro).
>
> Trebuie să mai facem verificarea apartenenţei participanţilor la cursul
> de USO.
>
> DocumentRoot-ul este /usr/local/wou; am schimbat şi baza de date şi am
> creat baza de date uq-bkup unde se încarcă pentru testare întrebările
> (Vlad a efectuat schimbările precizate).
>
> Site-ul se va lansa oficial pe 15 octombrie, acuma fiind în beta. Am
> [...]

Salutare!

Acuma m-am jucat si eu pentru prima data cu WoUSO si trebuie sa
marturisesc ca sunt impresionat de rezultate :) Felicit toata echipa
ROSEdu pentru efortul depus si de-abia astept sa inceapa jocul pe bune
:D

Pana una alta, aseara am tot frecat versiunea beta si m-am lovit de un
bug destul de important: in anumite conditii, aplicatia crapa cu o
eroare PHP uratzica. Am lasat un ticket pe Trac, pe care il gasiti
aici: http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/ticket/46

Sper ca totul sa se rezolve! :)

Bafta multa!

Stefan Bucur