[rosedu-general] Noul site World of USO - status report

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Oct 11 10:40:48 EEST 2007

Salut!

Împreună cu Alex şi Sergiu am reuşit să punem la punct site-ul
https://wouso.rosedu.org. Autentificarea se face prin intermediul
contului de pe Moodle (curs.cs.pub.ro).

Trebuie să mai facem verificarea apartenenţei participanţilor la cursul
de USO.

DocumentRoot-ul este /usr/local/wou; am schimbat şi baza de date şi am
creat baza de date uq-bkup unde se încarcă pentru testare întrebările
(Vlad a efectuat schimbările precizate).

Site-ul se va lansa oficial pe 15 octombrie, acuma fiind în beta. Am
folosit întrebările pe care le-am avut şi noi în perioada de testare. Am
atenţionat oamenii despre existenţa formularelor de ticketing aşa că vor
fi semnalate (probabil) unele bug-uri sau inconsistenţe.

Mulţumesc mult tuturor pentru munca depusă în ultimele zile care au dus
la lansarea la timp a site-ului. Mai rămâne să mai termine Andrei
povestea şi să mai lucrăm la manual ca să fie lucrurile cât de cât gata.

Asistenţii de USO au început deja să-mi trimită întrebări pentru
lansarea oficială :-) , deci lucrurile sunt pe val :-)