[rosedu-general] ROSEdu branding

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Fri Nov 16 10:21:30 EET 2007

Mi-am reamintit de o idee mai veche.. pentru popularizare si strangere de fonduri putem comercializa tricouri cu sigla noastra. Putem face ceva atractiv si sa il dam la pretul pietei sau cu un adaos putin semnificativ. Ceva gen "Support RosEdu and get our T-shirt".
At a second thought.. e cam neprofesional .. desi ar fi fun.

Am mai putea confectiona badgeuri (bannere mici) gen "My website supports Rosedu".