[rosedu-general] ROSEdu branding

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Nov 15 20:04:08 EET 2007

eu vroiam sa imi fac tricou cu CS (de iai t-am cerut fisier cu sigla...) dar nu am apucat....trebuie sa imi iau de undeva un tricou alb...

Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote: Ca tot veni vorba de achiztii.

Nu vi s-ar parea o idee buna sa facem un mini-branding la ROSEdu. Ma
refer aici la a face niste breloace cum v-am aratat eu in seara de joi
de acum doua saptamani: eventual cu sigla CS pe o parte si cu sigla
ROSEdu pe alta.

Mi se pare o idee foarte buna pentru promovarea comunitatii si pentru a
etala apartenenta si valoarea (si modestia si snobismul :-P) membrilor.

Razvan