[rosedu-general] Comandã pe thinkgeek.com

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Nov 15 22:14:32 EET 2007

eu mi-am facut cont la paypal recent..dar nu l-am testat...

Mihnea Simian <simian_mihnea at fotolitera.com> wrote: Cu card pentru plata online pot sa ajut eu. :) Just poke me.

E entuziasmanta ideea de a promova brandul Rosedu :D. Asta inseamna sa ne
punem de acord cu urmatoarele lucruri:
-produsul (breloc, mapa, tricou)
-felul in care va fi personalizat (text, logo etc.)
-cine ni-l personalizeaza.
-cu ce fonduri, care este costul.

Nu cred ca vor fi sume prea mari.
Firmele din IT se pot baga sa ne ajute cu conditia sa apara si numele lor..
am mai vazut gesturi de genul acesta de la Adobe.