[rosedu-general] Comandă pe thinkgeek.com

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Thu Nov 15 20:57:41 EET 2007

Cu card pentru plata online pot sa ajut eu. :) Just poke me.

E entuziasmanta ideea de a promova brandul Rosedu :D. Asta inseamna sa ne
punem de acord cu urmatoarele lucruri:
-produsul (breloc, mapa, tricou)
-felul in care va fi personalizat (text, logo etc.)
-cine ni-l personalizeaza.
-cu ce fonduri, care este costul.

Nu cred ca vor fi sume prea mari.
Firmele din IT se pot baga sa ne ajute cu conditia sa apara si numele lor..
am mai vazut gesturi de genul acesta de la Adobe.