[rosedu-general] vmchecker - request for brainstorming

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Dec 10 01:37:18 EET 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> De ceva vreme, destul de mult din cauza mea, activitatea ROSEdu este
> destul de latenta.
>
> Imi cer scuze pentru perioada mea de absenta. Sunt cuprins din toate
> partile si nu prea fac fata cu brio (dupa cum se vede)
>
> Alas, there is still hope. Propunerea mea este sa demaram proiectul de
> testare automata a temelor. In caz ca ati uitat ne propunem crearea unui
> framework de testare. Asta inseamna ca framework-ul nostru va primi o
> tema, un test, o descriere formala a modului in care trebuie sa fie
> [...]

În visele mele umede vmchecker e scris în Haskell. Toată vorbăria asta
despre flexibilitate (condiţii şi teste personalizate etc) mă duce cu
gândul la funcţii compilate şi legate de un nucleu central. But then
again, cine scrie specificaţiile ar trebui să ştie Haskell, şi asta nu e
tocmai plăcut.

Declar deschisă discuţia serioasă şi nefantezistă :-)

Vlad
--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.