[rosedu-general] vmchecker - request for brainstorming

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Dec 10 00:12:21 EET 2007

Salut!

De ceva vreme, destul de mult din cauza mea, activitatea ROSEdu este
destul de latenta.

Imi cer scuze pentru perioada mea de absenta. Sunt cuprins din toate
partile si nu prea fac fata cu brio (dupa cum se vede)

Alas, there is still hope. Propunerea mea este sa demaram proiectul de
testare automata a temelor. In caz ca ati uitat ne propunem crearea unui
framework de testare. Asta inseamna ca framework-ul nostru va primi o
tema, un test, o descriere formala a modului in care trebuie sa fie
testata tema cu ajutorul testului si o masina virtuala pe care se
realizeaza testarea.

Pe moment eu am acces la scriptul de testare cu ajutorul caruia se
testeaza temele la SO/PSO. Principiul sau de functionare este folosirea
SSH pentru recuperarea testului dintr-o locatie specializata in momentul
cand, tot prin SSH, i se transmite o tema. Tema si testul sunt copiate
pe o masina virtuala si rulate. Rezultatul testarii este intors, tot
prin SSH inapoi la serverul de upload.

In mod evident, putem sa gandim total altfel 'structura de testare'.
Sunt deshis la orice optiuni.

In acest moment propunerea mea este ca in decursul acestei saptamani
este sa folosim wiki-ul[1] si o lista de discutii pe care o va crea Luci
(multumesc anticipat - vmchecker-dev at lists.rosedu.org) pentru a pune cap
la cap toate detaliile de proiectare. La sfarsitul acestei saptamani
(poate chiar reusim sa ne vedem vineri sau sambata - eu sunt perfect
liber) as vrea sa avem schema de proiectare completa pe baza careia sa
angajam deja oamenii pe taskuri si sa incepem lucrul.

Let the brainstorming begin! Luci, te rog comunica-ne si noua cand vei
fi creat lista de discutii. Merci.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker