[rosedu-general] Keep up the good work!

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 12 12:41:46 EEST 2007

Salut!

Trimit acest mesaj ca să imi exprim încântarea şi mulţumirea faţă de
evoluţia curentă a USO-Quest.

Felicitări lui Sergiu (mai ales), Mihai şi Alex (foarte mult) şi Vlad şi
Dan pentru implicarea şi rezultatele de până acum.

Ştiu că suntem încă la început, dar wiki-urile arată foarte bine şi
discuţiile de pe listă dau dovada unui progres. (ce frază lame, nu mă
pricep aşa bine la lăudat ca la criticat :-D).

Nevertheless, keep up the good work! I think this is the beginning of a
beautiful collaboration :-P