[rosedu-general] Despre conturi

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 11 17:55:15 EEST 2007

Salut!

Trimit acest mail ca urmare a faptului că au existat nişte confuzii în
ceea ce priveşte crearea conturilor.

Sper să fiu acum cât mai eficient şi neambiguu în exprimare.

Fiecare dintre voi va beneficia de un cont pe anaconda.cs.pub.ro. Asta
înseamnă un director /home pe server. Veţi avea posibilitatea unui site
web (accesibil prin http://anaconda.cs.pub.ro/~username) şi a adresei de
e-mail username at anaconda.cs.pub.ro sau username at rosedu.org.

În afara acelui cont va exista un cont de Subversion care vă permită
comiterea schimbărilor în repository-ul de SVN. Oricine poate descărca
sursele din repository, dar numai cei autentificaţi pot printr-un cont
de Subversion vor putea comite schimbările în repository. Acest lucru
este explicat mai pe larg în tutorialul de Subversion de pe site-ul de
dezvoltare: http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/TutorialSubversion

Nu este musai ca cele două conturi să coincidă (username/parolă).
Depinde de voi cât de multe nume de utilizator/parole puteţi ţine minte.
Personal eu am username-ul razvan sau razvand pe toate conturile însă
toate parolele sunt diferite.

ATENTIE: Parola pentru contul de pe anaconda.cs.pub.ro va fi generată
automat. Voi va trebui să-mi trimiteţi un e-mail cu numele de utilizator
pe care îl doriţi (sau mă puteţi anunţa pe messenger dacă sunt online).
Pentru contul de subversion va trebui să-mi transmiteţi şi numele de
utilizator şi parola.

Nu v-am anunţat în al treilea e-mail dar va exista un al treilea cont.
Cel de pe trac. Nu vă permite mare lucru, dar este util să vă
autentificaţi atunci când modificaţi paginile de wiki ca să existe un
istoric al schimbărilor şi al celor care au facut schimbările. Din
motive mnemonice acest cont (username/parolă) va coincide cu contul de
Subversion pe care vi-l voi crea.

Până acum persoanele au cerut şi au cont pe site sunt Sergiu şi Andrei
(Cibotaru). În plus am creat cont pentru Subversion lui Vlad (Dogaru),
Mihai (Dumitrache) şi Alex (Eftimie) (acelaşi cont e utilizat pentru
acces pe trac).

Pentru ceilalţi: trimiteţi un e-mail cu un subject de forma
[Cont Anaconda] Nume Prenume
şi un conţinut de forma
---
Salut, Răzvan!

Iată informaţiile mele pentru crearea conturilor pentru ROSEdu/USO-Quest
nume de utilizator cont anaconda: username1
nume de utilizator cont subversion/trac: username2
parola cont subversion/trac: parola2

voi primi parola pentru username1 prin e-mail; o voi putea schimba
folosind passwd, după ce mă voi conecta prin SSH
voi putea schimba username2 şi parola2 doar prin transmiterea unui nou
e-mail lui Răzvan la razvan at anaconda.cs.pub.ro

nu am nici o restricţie de nume; pot să am username1 == username2

Multumesc,
Florin Munteanu
---

Sper că e totul clar cu ocazia asta. Dacă sunt nelămuriri, vă rog să
protestaţi.