[rosedu-general] trac, subversion, etc.

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 9 16:49:02 EEST 2007

Salut!

Am reusit, cu ajutorul lui Sergiu (caruia ii si multumesc cu aceasta
ocazie), sa instalez trac pe rosedu. Accesul la acesta se realizeaza
prin link-ul http://www.rosedu.org/dev/

Pentru cine nu stie, trac are wiki, vizualizare surse subversion,
timeline, roadmap, ticketing, etc.

Sergiu a completat prima pagina din wiki cu informatiile general
valabile (http://www.rosedu.org/dev/uso-quest) si roadmap-ul dorit de
noi (http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/roadmap).

O sa rog pe toti cei care participa/au de gand sa participe la acest
proiect sa isi completeze numele si informatiile proprii in sectiunea
'Membrii echipei' de pe prima pagina.

După cum apare si la sectiunea 'Dezvoltare sub Subversion' am creat un
mic tutorial despre cum se obtin sursele proiectului prin Subversion
(http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/TutorialSubversion). Nu
ezitati sa aduceti schimbari/imbunatatiri. De-asta este wiki, este
editabil de toata lumea ;-)

O sa va rog, totodata, sa imi trimiteti un e-mail cu un nume de
utilizator si parola pe care o doriti pentru a putea comite schimbari in
repository-ul central (este descris in tutorial la sectiunea
'Autentificare la comitere'.

De asemenea, o sa va creez conturi pe anaconda/rosedu (veti avea diverse
  facilitati, printre care si o adresa de e-mail). Va rog sa-mi
trimiteti (in acelasi e-mail de mai sus), ce nume de utilizator doriti
pentru contul de pe anaconda (probabil ca va fi acelasi ca cel de
Subversion). Parola va fi generata automat, dar o veti putea schimba
ulterior folosind passwd (din nou, probabil ca o veti folosi tot pe aia
de la Subversion).

Obisnuiti-va cu trac, cu lucrul cu subversion, cu editarea pe wiki.
Prezentati idei/propuneri/avansuri in cadrul proiectului pe pagina de
wiki asociata.

Nu ezitati sa creati noi pagini cu tutoriale/informatii/etc. daca veti
considera ca este nevoie.

Razvan