[rosedu-admins] [members] Who's the executioner?

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 25 20:11:05 EEST 2012

Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> writes:
> Nu cred că este ok ca doar o persoană să se poată conecta la server ca
> superutilizator. Cred că am crea un bottleneck nenecesar, nu văd cum
> Valentina ar fi disponibilă 24/7. Știu că se mai poate face vzctl de
> pe mamba, dar chiar vrem să recurgem la asta?

Cred că avantajele sunt peste dezavantaje:
* există o persoană responsabilă, care se va responsabiliza când știe că
acolo vin task-urile; nu va apărea altcineva peste capul ei să facă
treaba, să încurce;
* nu ar trebui să apară urgențe; trebuie ca lucrurile să fie făcute din
timp, nu heirupist; cu un mesaj dat din timp, Valentina se va ocupa;
* nu ne apucăm să ne ocupăm toți de toate, în care nu mai știi cine este
responsabil, cu ce se ocupă, a făcut și aia a făcut și ailaltă;

Răzvan