[rosedu-admins] rosedu.org DNS check

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Dec 25 18:59:21 EET 2011

On Dec 25, 2011 6:31 PM, "Vlad Dogaru" <ddvlad at rosedu.org> wrote:

> Salut,
>
> am găsit acum ceva vreme un site care verifică înregistrări DNS și
> l-am aplicat pe rosedu.org [1].  Sunt câteva lucruri "wrong" pe care
> le-a găsit, dar warning-ul cu "Same Glue" cred că e relativ ușor de
> rezolvat.  Probabil undeva e o întregistrare outdated, can we fix it?
>
> [1] http://www.intodns.com/rosedu.org
>
> Thanks,
> Vlad

Somebody's getting a 10 at ASR :p

Sunt 3 warning uri că domeniul nu are backup la nivel de ns, subnet și as.
Nu am considerat asta o problemă pentru că dacă pica ceva, pica de fapt
tot. Și netul și curentul are cam același uptime pe toate serverele din
buncăr.
Aș propune un secondary ns pe un serviciu off site gen xname.