[rosedu-admins] LDAP pe swarm

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue Mar 16 18:29:34 EET 2010

On 03/16/2010 04:31 PM, Razvan Deaconescu wrote:
> Vlad, unele conturi trebuie sterse. Fa, te rog, o lista cu cei care nu
> s-au autentificat din iulie (te uiti la timpii de acces pe home-ul lor).

Will do, dar pe joi or so – mâine e ziua mea cu ore.

> Recomandarea este sa creezi un Google Doc temporar cu 4 coloane:
> * username
> * fullname
> * e-mail (il completez eu)
> * outdated (marcheaza cu X pe cei care au contul vechi)
> * sterge (il completez eu pentru stergerea conturilor)

Rant: numai mie mi se pare ciudat că _avem_ o bază de date, dar replicăm
părți din ea într-un spreadsheet? Chiar nu am de gând să trec toți
utilizatorii, ci doar pe cei fără email sau outdated.

Cât despre documentul cu pricina, o să îl creez, probabil tot joi. Poți
să mă imaginezi spunând ritmic și nervos `joi' dacă îți face plăcere :-)

Vlad