[offtopic] Distro suck up/down, fost: Install fest 09.10.10

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Oct 4 11:39:13 EEST 2010

yes...flame :D
(nu e top posting, ci e inline posting...pentru subiect :P)

2010/10/4 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Salut,
>
> Părerea mea este că AJ s-a grăbit să spună în numele tuturor că nu
> suntem fani ubuntu, iar Sergiu a exprimat o stare de fapt: folosim
> preponderent ubuntu atât acasă cât și în școală.

 FAN, fani s. m. (Livr.) Admirator entuziast, pasionat, al unei
vedete, al unei mișcări artistice; simpatizant. – Din engl., fr. fan.

Cred că am făcut o afirmație corectă... în afară de AlexEf, nimeni nu
intră în această categorie... Sunt de acord că suntem "utilizatori
Ubuntu"...

> [...]
> promovare cât și pe afiș.
>
> Ideea de schimbare de target, quote Laura: "oameni mai geeky", de
> asemenea nu o consider suficient de convingătoare. Rămâne de văzut
> câte persoane care știu diferența dintre două distribuții de Linux vor
> veni căutând asistență tehnică.
>
> Știu că în afară de promovare pe site-ul principal și pe forum, precum
> și încurajări [1][2], alt ajutor nu am primit din partea echipei
> Ubuntu România (făcând abstracție de faptul că atât eu cât și LucianG
> suntem membri). Faptul că discontinuăm o tradiție, din punctul meu de

Adi și Lucian sunt foarte de treabă... dar nu cred că sunt ei ar fi
ofensați de faptul că nu folosim cuvântul Ubuntu
Linux install_fest = new Ubuntu(); //prietenii știu de ce

> Am ținut să spun asta, îmi pare rău că nu am putut face asta aseară pe
> viu, la întâlnirea comunității.

Părerea mea sinceră (TM) este că dacă promovăm doar Ubuntu e ca și cum
am promova Windows.
De ce promovăm Ubuntu? Pentru că e ușor de folosit? Ca să vezi...
Windows is way better at that.
Ce vrem noi este să le arătăm ce înseamnă Linux/GNU/Open Source.

--
Alex "Trolling Ubuntu Since Forever" Juncu