[offtopic] Distro suck up/down, fost: Install fest 09.10.10

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Oct 4 11:24:52 EEST 2010

2010/10/4 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> AJ, Sergiu, quit the distro suck up/down. LIF se cheama pentru a promova
> posibilitatea instalarii altor distributii, dar, preponderent, vom
> instala Ubuntu.

Salut,

Părerea mea este că AJ s-a grăbit să spună în numele tuturor că nu
suntem fani ubuntu, iar Sergiu a exprimat o stare de fapt: folosim
preponderent ubuntu atât acasă cât și în școală.

Nu am susținut decizia de a schimba denumirea, atât timp cât
evenimentul rămâne, în mare, același. La toate edițiile de care m-am
ocupat până acum, termenul "Linux" a apărut atât în mesajele de
promovare cât și pe afiș.

Ideea de schimbare de target, quote Laura: "oameni mai geeky", de
asemenea nu o consider suficient de convingătoare. Rămâne de văzut
câte persoane care știu diferența dintre două distribuții de Linux vor
veni căutând asistență tehnică.

Știu că în afară de promovare pe site-ul principal și pe forum, precum
și încurajări [1][2], alt ajutor nu am primit din partea echipei
Ubuntu România (făcând abstracție de faptul că atât eu cât și LucianG
suntem membri). Faptul că discontinuăm o tradiție, din punctul meu de
vedere, nu este de bun augur.

Am ținut să spun asta, îmi pare rău că nu am putut face asta aseară pe
viu, la întâlnirea comunității.

Alex

[1] http://adi.roiban.ro/2009/11/25/ubuntu-910-release-parties-in-romania/
[2] http://ubuntu.ro/search/node/rosedu