[offtopic] În căutare de sysadmin

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 25 23:17:54 EEST 2009

On Mon, 25 May 2009 23:02:43 +0300
Alex Morega <alex at grep.ro> wrote:

> [...]
>
> Sunt în căutare de o persoană, preferabil student, pentru colaborare
> în domeniul administrării de Linux-uri. Oferta include plată şi
> presupune lucru foarte-part-time (de la o zi pe săptămână în jos).
>
> Obiectul activităţii este o reţea de calculatoare pe care o
> administrez eu de câţiva ani "pro bono" la facultatea de Inginerie
> Electrică; avem prin ogradă câteva servere de rack, o maşină
> virtualizată cu Xen, nişte VMware-uri, câteva access point-uri
> wireless, propriile servere DNS, mail şi web, şi alte chestii
> drăguţe. Se pot face şi alte lucruri interesante dar eu nu am destul

Alex, te urăsc cu pasiune (tm) că nu ai zis când eram anul I. Mi-ar fi
plăcut la nebunie ideea. Alas, acum ne chinuie Ăia cu teme (SO, I'm
looking at you :-P) şi nu cred că aş putea face asta. Poate ştie Răzvan
vreun tânăr de anul I-II care nu e prin zonă şi căruia îi surâde ideea.

> Este vreun die-hard GNU/Linuxist pe aici interesat? Sau ştiţi pe
> cineva potrivit? Mulţumesc pentru eventualul interes şi scuze dacă
> vin cu spam nedorit :)

E o listă de offtopic, spam is what we do (în cantităţi insuficiente,
îmi permit să menţionez).

Vlad