[offtopic] În căutare de sysadmin

Alex Morega alex at grep.ro
Mon May 25 23:02:43 EEST 2009

Salut listă :)

Sunt în căutare de o persoană, preferabil student, pentru colaborare
în domeniul administrării de Linux-uri. Oferta include plată şi
presupune lucru foarte-part-time (de la o zi pe săptămână în jos).

Obiectul activităţii este o reţea de calculatoare pe care o
administrez eu de câţiva ani "pro bono" la facultatea de Inginerie
Electrică; avem prin ogradă câteva servere de rack, o maşină
virtualizată cu Xen, nişte VMware-uri, câteva access point-uri
wireless, propriile servere DNS, mail şi web, şi alte chestii
drăguţe. Se pot face şi alte lucruri interesante dar eu nu am destul
timp să mă ocup şi caut ajutor.

Este vreun die-hard GNU/Linuxist pe aici interesat? Sau ştiţi pe
cineva potrivit? Mulţumesc pentru eventualul interes şi scuze dacă
vin cu spam nedorit :)

Numai bine,
-- Alex