[offtopic] Zeitgeist

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jan 10 19:08:55 EET 2009

On Sat, 2009-01-10 at 18:27 +0200, Alex Eftimie wrote:

> Pierdere de vreme după a mea părere. Am văzut fragmente din el și nu
> mi-am schimbat părerea de la care pornisem și anume că e un alt film
> conspiraționist bazat pe date disponibile online, dar de o
> veridicitate îndoielnică.

Din punctul meu de vedere, ceea ce filmul transmite este: nu crede ca
ceea ce spun altii este adevarul - adica inclusiv nici ceea ce spune
acest film. E clar ca ultima parte ai rezolvat-o. Ai rezolvat-o si pe
prima? :-)

Sper ca o sa ma crezi cand spun ca sunt cea mai evoluata fiinta de pe
planeta. Daca nu chiar din Univers. :-D

Razvan