[offtopic] Zeitgeist

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jan 10 18:47:47 EET 2009

On Sat, 2009-01-10 at 18:27 +0200, Alex Eftimie wrote:

> Pierdere de vreme după a mea părere. Am văzut fragmente din el și nu
> mi-am schimbat părerea de la care pornisem și anume că e un alt film
> conspiraționist bazat pe date disponibile online, dar de o
> veridicitate îndoielnică.

Doar pentru că are o atitudine `serioasă' nu înseamnă că trebuie să îl
crezi. Eu mă uit la filmele de genul ăsta exact ca la comedii. Nu am
văzut Zeitgeist (l-am dat jos recent, dar poate în sesiune îl şi văd),
dar Fahrenheit 9/11 mi s-a părut un film bun -- la fel cum Ice Age sau
Shrek sunt filme bune.

Wake up, sheeple! :-P

Vlad