[offtopic] Forum sau listă de discuții [Was: Re: [rosedu-general] [CDL]TO DOs]

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Feb 20 19:29:41 EET 2009

2009/2/20 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:

> Chiar sunt interesat de o argumentare. De ce forumuri > liste de
> discuții? My view:
>
> Forumuri == avatare, multe conturi separate, spam, abuz, și o interfață
> cel puțin caraghioasă. Forumurile taie semnăturile, nu și textul
> irelevant (iar lipsa citatelor în forumuri mi se pare evil). Pentru
> liste de discuții ai o interfață unică, și pe care o controlezi într-o
> măsură mai mare decât pentru un forum. În plus, ai un singur `cont',
> adică va trebui să folosești foarte rar parola pe care o dai când te
> înscrii pe listă.

Sunt inscris pe multe liste de discutii si pe multe forumuri. Parerea
mea este ca listele de discutii sunt mult mai bune decat forumurile.
Macar pentru motivul ca la un moment dat lumea va posta pe forum
threaduri numite "Problema" fara a spune ce tip de problema. Cautarea
pe forum e mai lejera decat pe listele de discutii dar nu e un
beneficiu prea mare (mai ales ca daca vrei sa citesti offline tot ce
s-a discutat din data de X pana in ziua curenta nu poti face asta
decat utilizand o lista de discutie (descarci arhiva, poti folosi si
grep daca vrei sa cauti o discutie anume).

> Dați în mine cu argumente. Cred că ne știm suficient de bine cât să
> purtăm o discuție și să nu degenereze în diverse (vezi grupul anului 3
> și circul din ultimele zile).

Ca tot veni vorba de grupul anului 3, eu de ce am acces la el?:)

--
Mihai