[offtopic] Forum sau listă de discuții [Was: Re: [rosedu-general] [CDL]TO DOs]

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Feb 20 16:55:21 EET 2009

Sergiu Iordache wrote:
> Nu cred că am folosit vreodată un forum decent care să nu aibă
> quote-uri.

E vorba că nu prea sunt folosite, nu că nu are.

> Pe de altă parte mi se pare că e mai greu să citezi pe o
> listă de discuţii decât pe un forum. Forumul are câmpuri separate
> pentru text si semnatura, nu trebuie să le ştergi tu când dai reply.

Da, dar tot trebuie să tai în stânga și-n dreapta pentru a cita bucățile
relevante.

> Prin urmare personal eu prefer forumul, mai ales că nu frecventez un
> număr mare pot să verific din când în când dacă au apărut mesaje
> noi(dacă nu setez rss sau ceva)

Aici e o chestie subiectivă (bine, toată discuția e subiectivă): deși le
consider o idee foarte bună, eu nu folosesc feed-uri RSS decât pentru
~10 lucruri. Nu am găsit nimic care să le manage-uiască cum vreau eu (am
încercat Netvibes și Google Reader mai recent).

Vlad