[offtopic] [rosedu-general] Excursie ROSEdu

andrei andreibuhaiu at gmail.com
Sun Dec 13 15:24:33 EET 2009

On Sun, 2009-12-13 at 15:17 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
<snip>
> * Andrei are o atitudine pronuntat negativa cu multe ocazii ("nu va
> merge"
Voi merge.

> , "nu are sens",
Are sens.

>  "nu avem resurse"
Avem resurse chiar mai multe decât avem nevoie.

> ) care pot diminua capitalul de
> entuziasm al comunitatii
> * multe dintre afirmatiile lui Andrei referitoare la alte persoane sunt
> la limita "decentei"
Toată lumea e perfectă și minunată și dintre toți Alexandru Ioan Eftimie
este cel mai frumos și deștept.

> , aspect care afecteaza in mod negativ relatiile cu
> ceilalti
>
> In timp totul ar trebui sa se rezolve. Nu imi amintesc sa-l fi auzit pe
> Andrei zicand "In familiea mea toti sunt negativisti
În familiea mea toți sunt pozitiviști, optimiști și susțin o
conviențuire prosperă alături de ceilalți oameni, care sunt perfecți si
minunați, și dintre care Alexandru Ioan Eftimie este cel mai frumos și
mai deștept.

>  si toata lumea se
> ia fara nici o problema de toata lumea" :-) asa ca nu are nici un motiv
> sa mentina aceste atitudini :-)

Am I done?

--
Andrei Buhaiu