[offtopic] [rosedu-general] Excursie ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Dec 13 15:17:33 EET 2009

On Sun, 2009-12-13 at 15:00 +0200, Alex Eftimie wrote:

> Andrei, îmi pare rău pentru tine, dar pe zi ce trece, devii mai trist.
>
> Atitudinea ta cu "eu nu merg" din start și "gay-isme" (ca să vorbesc
> pe limba ta) ca ăsta de mai sus

Nu stiu cat de funny/serios s-a dorit sa fie mesajul lui Andrei, dar,
daca am prins ocazia, ofer si eu sustinere pentru precizarile lui Alex:
* Andrei are o atitudine pronuntat negativa cu multe ocazii ("nu va
merge", "nu are sens", "nu avem resurse") care pot diminua capitalul de
entuziasm al comunitatii
* multe dintre afirmatiile lui Andrei referitoare la alte persoane sunt
la limita "decentei", aspect care afecteaza in mod negativ relatiile cu
ceilalti

In timp totul ar trebui sa se rezolve. Nu imi amintesc sa-l fi auzit pe
Andrei zicand "In familiea mea toti sunt negativisti si toata lumea se
ia fara nici o problema de toata lumea" :-) asa ca nu are nici un motiv
sa mentina aceste atitudini :-)

Razvan