[hfall-list] [Fwd: Hello World si limbaje de programare]

hfall at anaconda.cs.pub.ro hfall at anaconda.cs.pub.ro
Fri Nov 9 14:33:10 EET 2007

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Hello World ÅŸi limbaje de programare
From:    "Vlad Dogaru" <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>
Date:    Wed, November 7, 2007 11:49 pm
To:      hfall at rosedu.org

nu am găsit niciun engine open-source scris în C (I might be wrong of
course), dar am vazut aici[1] că există bindinguri de OpenGL şi pentru
limbaje de programare ne-defecte (vezi C++). Sigur, Python nu e la fel
de rapid ca C/C++, dar la Haskell presupun că nu vreţi să vă gândiţi
:-P

Declar deschisă atât lista de discuţii, cât şi prima discuţie -- ce
limbaj folosim?

Vlad

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL#Bindings

PS: Ar fi o chestie să nu ne mai prindem urechile-n alloc-uri, nu? Au şi
ele un scop, dar în lucruri mai apropiate de hardware -- OpenGL deja e
puţin peste ce facem de obicei în C.
--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.