[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Lucian Mogosanu lucian.mogosanu at gmail.com
Wed Oct 31 12:36:28 EET 2012

On Sun, Aug 05, 2012 at 07:08:01PM +0200, Valentin Lungu wrote:
> Well, there's lots of things I like, dar sa ramanem la alea care au suport
> tehnic.
>
> Hero Lab de la Lone Wolf development [1] are suport pentru:
>
> *Shadow Run, World of Darkness, Pathfinder, Mutants and Masterminds, d20
> 3.5 OGL, Call of Cthulthu, Savage Worlds* (4E n-are suport competent) [2].
> Singurul drawback la versiunea demo a builderului e ca nu poti salva/printa
> un build.
>
> I also like *Warhammer Fantasy Roleplay*.
>
> Eu n-o sa pot juca prea curand, asa ca vorbesc mai mult de Future sau ca sa
> [...]

Nu știu cât de relevant e pentru planurile noastre pe termen
scurt/mediu, dar am dat astăzi peste un virtual table numit Roll20 [3].
Pare să suporte, citez:

> it can be used with many games, including D&D (any edition),
> Pathfinder, Shadowrun, Savage Worlds, FATE, indie RPGs, other
> d20-based games, and more.

Eu sunt interesat în special de acel „and more”, așa că o să îmi fac
timp să mă uit peste el cândva săptămânile următoare. Dezavantajul e
evident acela că nu e open source, astfel că ne-am putea trezi oricând
repetând experiența Wizards of The Coast.

[3]: http://roll20.net

Lucian

P.S.: Se poate integra cu Google+ Hangouts, deci dacă vrem să-l enervăm
pe Andrei, now's the time.