[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Oct 7 18:43:45 EEST 2012

On Sun, 2012-10-07 at 18:16 +0300, Cristian Gratie wrote:
> Eu ma mai gandesc. Pasiunea mea pt RPG e destul de strans legata de lumea
> si sistemul de joc D&D, nu stiu daca sunt dispus sa incerc altceva, mai
> ales ca acest GURPS pare sa fie prea general pentru gustul meu. O sa ma mai
> documentez.

Salut Cristi,

Știu că tu ești fan de fantasy destul de mult. Dar m-am decis că dacă
tot o să plecăm de la D&D. și mie sincer mi-a ajuns cu D&D-ul, să încerc
un proiect pe care-l doream de mult, să fac un RPG modern SciFi setting.

GURPS e general pentru că asta-și propune, dar îl vom restrânge oricum.
De exemplu n-aveți voie să vă luați nicio abilitate care e supernatural,
alien, divine sau magic. Deci o să fie clar mai restrâns.Nimeni nu joacă
GURPS cu tot ce-i în cartea aia, ar fi prea mare haos. El e făcut să-ți
dea niște linii generale, asta implică faptul că trebuie mult mai bine
definit sistemul de către DM. Eu mă voi ocupa de asta cât de bine pot,
atât timp cât putem să facem în așa fel încât să nu fie nevoie să mă
ocup și de altceva.

Cât te ajută asta pe tine nu știu să zic, îmi era clar că la tine și la
Vali era un risc mare dacă trecem la SciFi pentru că sunteți fani
fantasy, dar eu tot cred că merită. E decizia ta.

--
Andrei Buhaiu