[dnd] D&D The revival

Lucian Mogoșanu lucian.mogosanu at gmail.com
Thu Jun 7 12:45:37 EEST 2012

On Thu, Jun 07, 2012 at 12:16:13PM +0300, Cristian Gratie wrote:
> Salut!
>
> I'm interested, dar as vrea niste detalii, ca n-am mai participat pana acum
> la sesiuni de-astea online. Ma intereseaza cam cat de des au loc, cat
> dureaza si ce trebuie sa am instalat. In principiu programul mi-l fac
> singur, deci intervalul orar conteaza mai putin. Timpul total e important,
> pentru ca cica scriu la teza si sunt putin behind schedule :D.

Salut,

Când am jucat ultima dată dura ceva de genul 5 ore o sesiune, plus
minus, în funcție de numărul de lupte și de cât de implicată era lumea.

Pe lângă asta ar mai fi pregătitul character sheet-ului efectiv, care
mie îmi ia în jur de o oră-două, mai mult dacă e un nivel în care
trebuie să stau să mă uit după puteri noi.

Nu știu exact câte sesiuni vrea Andrei să avem pe săptămână, dar mai
mult de una-două nu cred că are timp nimeni.

Lucian