[dnd] D&D The revival

Cristian Gratie cgratie at gmail.com
Thu Jun 7 12:16:13 EEST 2012

Salut!

I'm interested, dar as vrea niste detalii, ca n-am mai participat pana acum
la sesiuni de-astea online. Ma intereseaza cam cat de des au loc, cat
dureaza si ce trebuie sa am instalat. In principiu programul mi-l fac
singur, deci intervalul orar conteaza mai putin. Timpul total e important,
pentru ca cica scriu la teza si sunt putin behind schedule :D.

Cristi