[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Tue Aug 7 11:15:08 EEST 2012

On Tue, 2012-08-07 at 10:07 +0200, Valentin Lungu wrote:

> I'd try that :).

Now you're talking!

> E doar builder, n-are nici o treab cu serverul, am folosit si AB si HL si
> nu am plangeri, dar nu e important sa-l folosim.

> Le-am zis in ideea ca poate mai sunt fani si nu stim :). De WH40k uitasem
> (desi nu prea stiu universul).

Nu pot zice că știu perfect ce vor membri, dar slabe șanse în general să
găsim ceva premade comun care să fie plăcut de toată lumea. Plus că am
mereu senzația că sistemul în sine îți restrânge din creativitate și
urăsc asta.

> Unfortunately, after September :(.

After September este perfect, mai devreme sigur nu putem oricum, plus că
trebuie să facem wrap up la campania actuală. Sincer, dacă ne apucăm în
Noiembrie-Decembrie este o realizare.

La mine semestrul viitor se anunță puțin haotic, așa că dacă luăm o
pauză de 3 luni și pregătim noul sistem nu mă supăr deloc. Important e
să iasă ceva interesant și pe placul tuturor.

--
Andrei Buhaiu